Monday, January 6, 2014

Mendulang Dollar dari Klik Iklan, Kerja sampingan di rumah/kantor Tanpa Modal

Posted at  2:41 AM  |  in  


Adakah terdapat kerja sambilan yang dapat
dilakukan di rumah tanpa perlu keluarkan modal?
Salam sejahtera. Jika anda seorang pelajar lepasan SPM, suri rumah, atau pelajar Universiti / Kolej ( sedang cuti semester ) mahupun seorang penganggur yang belum ada rezeki mendapat pekerjaan, adalah amat rugi jika anda tidak gunakan masa terluang yang ada untuk menjana pendapatan sampingan dari rumah. Yang penting, ianya tanpa modal.
Saya ingin berkongsi pengalaman dan cara buat duit tanpa sebarang modal walaupun 1 sen di internet.. sudah ramai orang yang telah mencuba perniagaan ini dan telah berjaya..Apa yang diperlukan hanyalah sebuah komputer dan talian internet! Anda boleh buat kerja ini sebagai kerja sambilan kerana kerjanya cuma klik iklan sahaja dan ianya hanyalah 15 minit sehari.. Tidak kira anda seorang pelajar, penganggur, kakitangan kerajaan, swasta atau pekerja, sesiapa pun boleh menyertainya..
Kerja sambilan di rumah adalah satu cara untuk anda menghasilkan duit poket tambahan. Jadi, hari ini saya akan kongsikan lima program buat duit untuk anda buat kerja sambilan di rumah. Itupun jika anda berminat. Tiada paksaan. Sekadar berkongsi sesuatu perkara yang saya rasakan mudah dibuat dari rumah di waktu lapang… diharap dapat memberi manfaat kepada semua.
Lima syarikat pengiklanan yang menawarkan kerja sambilan ini ialah Syarikat Clixsense, Neobux, Nerdbux, Ojoo dan Clix-space. Keahlian Clixsense dan Neobux sekarang telah mencecah 3,122,147 (lebih 3 juta) manakala Nerdbux sudah lebih 150 ribu ahli. Keahlian diterima dari seluruh dunia..
1.NeoBux
Telah berjalan dan membayar sejak tahun 2008. Laman web ini adalah cukup baik jika anda boleh reffer/taja ahli. Keistimewaan Neobux ialah anda juga boleh menyewa refferals/tajaan untuk harga yang kecil, yang akan meningkatkan keuntungan anda, dan dengan itu anda akan dapat menyewa lebih refferals, seterusnya menambah pendapatan. Ia adalah syarikat PTC yang terkenal dengan pembayaran serta merta dan dipercayai. Anda juga boleh melakukan tawaran dan kerja lain untuk menjana pendapatan sampingan. Anda boleh withdraw serta-merta apabila anda telah mencapai USD 2.00. Jika berminat untuk mencuba, sila daftar di SINI atau dengan klik banner dibawah.

2.Probux
Probux adalah program klik iklan dapat duit yang dilancarkan pada 28 Jun 2011, dimiliki oleh sebuah syarikat pengiklanan internet TimTech LLC dari Amerika Syarikat.
Program Affiliatenya Unlimited – maknanya tiada had kepada bilangan individu yang anda boleh rujuk kepada laman web ini. Ini merupakan peluang yang baik jika anda dapat menaja ramai orang mendaftar di bawah anda. Untuk setiap ahli yang anda rujuk, anda akan mendapat 50% daripada pendapatan mereka.
Dapatkan Sehingga $ 0.02 Per Klik
Bayaran minimum serendah $ 2.00
Mendapat 100% daripada rujukan sewa anda (upgraded members)
Main NerdGrid 25 kali sehari
Rujukan langsung: Unlimited/tiada had.
Klik DI SINI atau klik banner dibawah untuk mendaftar Nerdbux.
 http://www.probux.com/?r=vanhard

3. Ojooo
Ojooo adalah satu program klik iklan dapat duit yang sedang berkembang pesat dari negara German. Ojooo ni best sebab upah dia lebih sikit…0.005 hingga 0.01 usd. Jika anda menaja, komisyen 50% akan diberi dari  setiap klik  rujukan anda. Satu ciri yang sangat istimewa pada Ojooo adalah bonus rujukan. Bagi setiap 100 dan 1000 klik dari rujukan anda pada setiap jenis iklan, anda akan mendapat bonus sehingga 50 $! Beli keahlian premium dan perolehi  10 $ dari setiap pembelian upgrade rujukan anda.
Klik DI SINI atau klik banner dibawah untuk mendaftar Ojooo.

4. Legacyclix
Ini satu lagi laman PTC yang boleh dipercayai oleh Legacy Team Coop, satu pasukan yang professional, stabil dan mempunyai 7 tahun pengalaman dalam bidang internet dan pemasaran. Mereka ini adalah rakan-rakan kepada admin Nerdbux (Timtech). Walaupun ianya masih baru, inilah peluang anda untuk memperkenalkan laman PTC ini keseluruh dunia. Dengan mempunyai rujukan langsung yang ramai anda boleh memperolehi pendapatan yang tinggi dari PTC ini.
Ahli boleh mendapat wang tunai dan hadiah-hadiah dengan melihat laman web, video dan lain-lain. Ianya percuma untuk membuat akaun di sini. Jana pendapatan sehingga $ 0,01 per klik dan sehingga 0.01 per klik rujukan anda.
Klik DI SINI atau klik banner dibawah untuk mendaftar dengan Legacyclix.



Share this post

About dona ajib

thanks for reading :) Google+.

1 comment:


  1. Salam. Ini ada 1 website yang terbukti memberikan pulangan yg lumayan hanya dengan cara klik pada iklan2 yang disiarkan. Jom daftar sekarang pada link ini : http://www.clixsense.com/?6344221 free je, tak perlu modal. Lepas daftar, teruslah klik pada iklan2 yg disediakan. Lebih banyak anda klik, lebih banyak la duit yang masuk pada akaun anda. Untuk lebih berkesan, ajak kawan ramai2 sertai website ni. InsyaAllah menjadi. Jom klik! http://www.clixsense.com/?6344221

    ReplyDelete

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 All About Unik . Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top